Červenec 2013

50 případů majora Líby -13.7.2013

27. července 2013 v 11:01 | Balu |  FŠE OSTATNÍ...

Tak jsem se konečně prokousal k cílové fotografii, tož dávám něco na ochutnávku. ZDE SHLÉDNĚTE ( máte-li zájem )
Jsem si vědom... trvalo to, moje chyba to byla !!
A propóó... pěkný to měl ... snad se jubilant a hosté, přímo zaznamenaní, nebudou shánět po právnicích...Smějící se

Fšechno NEJ.. do dalšího půlstoletí Ti přeje EKGteam

(Balu,Karel,Eddi,Šárka,Gabo,Tatanka,Čermis,Renča,Ryzec,Hanka,Kůň,Kinka,Hainrich,Daška,Sláva,Katka,Milášek,Marcela,
Čeřka,Monča,Venda,Iva ... no fšichni)

Výběrová rekreace EKG - Lipno 29.6.-6.7.2013

10. července 2013 v 16:04 | Balu |  CYKLO akce
Tak konečně Fotky
Letos se vybíralo velice obezřetně. Terény v okolí Lipenského moře jsou velmi náročné a proto, i když byl velký zájem o účast, sestava byla po zralé úvaze velmi zredukována. Prostě kvalita nad kvantitu. Hvězdicovou jízdou jsme se sjeli do base campu (Lipno nad Vltavou, Riviéra) , ve složení které určil TRENÉR : za zkušené - Eddi, Balu, Karel, střed pelotonu určoval Čeřka a Monča spolu se Šárkou, a jako elévové a zároveň spurtéři byli nominováni Princ a Eliška. Již z tohoto je poznat, že do sestavy se nevešel ( stále se lepšící ) Hainrich ani Gabo s Líbou (kterým se blíží věková výkonnostní hranice).
Jo a ubykace byla čistá a řádně uklizena....a původní nápad do Krumlova na kole se zdá býti nesmyslemMrkající vidíme na Vietnamce....
Zatím zjišťujeme vlastnosti okolního terénu, tož do velkých akcí se nepouštíme.
Kola po dlouhé cestě spočívají a my vyrážíme do korun stromů. Týmová spolupráce se projevuje hned na začátku soustředění... fšichni jsme vyšli nahoru, zdolali připravené nástrahy. I ten tobogán byl pokořen... (Princ Eliška a Karel)
Na druhý den hlásí pěkně, ale.... Nerozhodný Vietnamci prosperují
První horská... Vítkův Kámen je starý, historicky zapsaný a na kopci (1035m.n.m). Rozjezd dobrý. Až po Výtoň rovina (cca 7km) A pak se to trochu zvedlo aby nás to dovedlo až k "Šlahounům". Po občerstvení poslední tří kilometrový výšvih a jsme u Sv.Tomáše a na Vítkově Kameni. Vítek ani vězněný Václav už zde nejsou, tak jsme alespoň zmapovali Lipno z ptačí perspektivy a po 7 km sjezdu se nechali převést z Frýdavy do Frymburku. Etapa cca 43km ....Překvapený Vietnamci ještě prodávají
Spurtéři a půl teamu vyhlásilo chorvatský den neboť slunce opravdu svítí a je i v této nadmořské výšce teplo. My, kteří si pod pojmem Chorvatsko nic nepředstavujeme, vyrážíme na průzkum Vyššího Brodu, Čertovy stěny a příhraničních terénů. Čertova stěna je hezká, řečiště Vltavy mocně kamenné, ale střílet po nás nemuseli... tak zpět- to nebyla střelba, to bouchlo moje kolo...jak jinak. Vyšší Brod (zvykáme si na iontový nápoj zn.Budvar za 35,-) a konečně kopec. Pořád nahoru, pořád zeleno kolem, pořád teplo a na kopci mají hospodu zavřenou. Už od roku 1959. Tak ještě co jsme pracně vystoupali tak rychle sjíždíme a ve Výtoni upravujeme pitný režim do kladných čísel. Dobře, dobře ... suše prohlásil trenén Eddi. A to potěší. Etapa 39km horských ...S vyplazeným jazykem Ostatnímu kolektivu bylo mírně horko až připáleno. Vietnamcům jdou na dračku značkové plavky.......
Původně se jedeme vykoupat s mírným projetím se na kole.. jedeme tedy nalehko. Nakonec z toho je nejdelší etapa (okolo Lipna) Lipno, hráz, Výtoň, Frýdava, Kyselov, přívoz do Dolní Vltavice, Černá v Pošumaví, Milná, Frymburk, Lipno. kolečko to bylo pěkné, buřtguláš chutný a loď se nepotopila... tak fajn- Etapa 50 km....Mlčící Vietnamci na svém místě...
I na Tour de France mají odpočinkový den. A, když hlásili horší povětrnostní podmínky, padlo strategické rozhodnutí. Jedeme za Japonci do Krumlova a při cestě podél, vodáky ucpané, Vltavy se kocháme. Město je postavené poctivě, se vkusem, Japovců dost na suchu, Japonců dost i na vodě, prohlídka hradu skoro bez čekání. A tak jen ten předpovídaný déšť nás skoro minul... ale hlásili to... že bude hůř. Nerozhodný Vietnamci ulkízí zboží....
Plešné jezero - výzva. Pod nejvyšším vrcholem české Šumavy (Plechý 1378m.n.m). Cestou autem k Nové Peci konečně ten slibovaný liják, který jak mávnutím proutku ustává s naším dojezdem na parkoviště do Lazu. Je rozhodnuto ... cíl padne ( nebo my). Nominace visí ve vzduchu. Podél Schwarcenberského kanálu na Říjiště (Rossbach), pěkné biffé s dobrou polévkou, stoupáme zelení, uschlými stromy, zelení, uschlými stromy a hlavně do kopce... jezero je naše i s pohraničníky (bývalými). Dolů pěkný sjezd a podél kanálu až na místo stájení aut. Déšť se nám vyhnul ...etapa 27km. V Nové Peci výborné ryby.
Vietnamci suší......
a domů ... teď na internet, kde Eddi oznámí nominaci EKG teamu na tuto sezonu. Kdo byl na soustředění je napnut, neboť trenér se skoro vyjádřil............... Překvapený a jak asi Vietnamci ( za šedesát )
A ještě... mohlo by se hodit >>