Srpen 2013

Přejezd Orlického pohoří

28. srpna 2013 v 16:14 | Balu |  CYKLO akce
Byl jsem se projet...
a je to tam, v horách Orlických, pěkný.
Z Olešnice v Orl.h. přes Číhalku, Zieleniec, Orlické Záhoří, Pěticestí (tady to trochu do kopce je), Kunštátskou kapli, Velkou Deštnou, Masaryčku, Šerlich, Bukačku opět zpět do Olešnice. Cca 56km a místy to zde mají i do kopce (asi 1250m nastoupáno)... jako na horách. Tak jen dávám vědět, třeba jako dobrý typ na společný EKG výlet.
Ps: jo a Čeřku jsem chtěl vzít...ale nevzal. Nechtěl Mrkající

Další, prosím. GABO! ... no a cóóó...17.8.2013

18. srpna 2013 v 18:03 | Balu
A má to za sebou... z fotek jsem se vyhrabal o něco dříve než u Líby... fšak jich taky bylo méně ( asi o tři...).
Dle mého mdlého názoru akce proběhla tak, jak by asi takováto akce proběhnout měla... počasí, pár "přátel", méně hlučná, až komorní, hudba (fšak si ani nikdo, málem, nestěžoval) , jídlo, sport, žádný infarkt... a město řádně uklizeno .
DOBRÝ TO BYLO.
Gobovi a jeho realizačnímu kolektivu děkujeme. Jsme rádi, že jsme se mohli účastnit této trachtace, při které nám kamarádi stárnou před očima...
Takže : Další, prosím.....

do Cyklo hospody Slavětín 11.8.2013

12. srpna 2013 v 17:04 | Balu |  CYKLO akce
.. aneb jak jsme nevzali Čeřku.
Ano, selhal zde lidský faktor, neboť Čeřen nebyl nikým osloven. Ale, jde o nominaci na bájnou španělskou Vueltu, tak nám, snažícím se prodrat do teamu, ubyl jeden konkurent. A on by to stejně neujel....Křičící Nebo, že by to byl trenérův záměr a nechal Čeřku odpočívat. Budeme tuto kauzu dále sledovat, buďte s námi....
Trochu k trase. Byla zaměřena na rychlost, bájné kopce jsme nechali na jindy, jen ta letadla nám narušovala soustředění. Třeba takový Líba sledoval "Anduly" pozorně afšak byl trenérem odhalen.... jen odpočíval.
Trasa vedla tradičně: Bramborárna > Všeliby > Řešetova Lhota > trochu projížďky po lese ( protože, když to hrká, to máme rádi) > Kleny ( bacha , když jedou koně ... mluvte, nemaj oči vzadu a mohli by se poplašit ... jsme byli jemně upozorněni paní kočí) > Provodov > Šonov ( první občerstvovací stanice) > loukami k letišti u Nového Města > Nahořany, Dolsko, Slavoňov n.Met a CYKLOHOSPODA a cyklo pivo (Primátor řezaný... kde jinde než zde), cykloprcek a dál na Městec, hráz Rozkoše, Malá Skalice ( tu i káva, ba i dortík) Ratibořice přes Bažantnici a domů přes Zblov,Studnici, Řešetovou Lhotou na Trubějov atd...........
Kolik: celkem 58km a nastoupáni 480m ( zmiňoval jsem se... kopce jsme nechali na jindy)
Kdo: MIrka, Šárka, Kinka, Líba, Eddi, Balu a Čeřka (tomu nikdo neřekl) Hainrich ani Daška se nezúčastnili, upřednostnili zahraniční závod před tvrdým nominačním drilem ...a tak nevím (patrně se účast na Vueltě zvdaluje...)

Cestou líného cyklisty na Vrbatku 3.8.2013

9. srpna 2013 v 20:29 | Balu |  CYKLO akce

Vysvětím pojem "Líný". Ve dvacátém století bylo vynalezeno a zprovozněno zařízení nazývající se "Lanovka".Ta byla dána do provozu aby šetřila čas, síly, umocnila zážitky, vydělala peníze a hlavně aby nás dostala " méně bolestně" vzhůru. V této, popravdě" horské etapě je proto velmi využívána i ve století jednadvacátém. A tak i my, kteří bychom rádi kopce jako Žalý, Medvědín, Pláně, šlapali, jsme ( ač velmi neradi) toto zařízení využili.
K šestému výročí prvosjezdu této náročné trasy EKGteamem (přesně 28.7.2007) jsme zhodnotili, že nastal čas opakovat. Takže Herlíkovice, Žalý, Rovinka, Špindlerův Mlýn, lanovka Medvědín, dolů k serpentinám na Horní Mísečky a nebo na Vrbatku. Rozhodujeme se pro " Mount Zlaté návrší" ( 3km/300m výškových). Potěšilo to. Ten kopec moc ne.... ale počasí, pivo, utpenec, výhled i první píchnutí... Vrbatova bouda, mohyla, pramen Labe a krásný sjezd přes Horní Mísečky až do Špindlu ( ještě trochu adrenalinu na modré sjezdovce). Zde se rozhodujeme vynechat poslední lanovku na Pláně a kolem přehrady dolů k Henrichovi a k autu. Stálo to za TO Smějící se
Kolik: cca 41 km Nastoupáno: 830m Kdo: Vlaďka, Jirka, Hanka"Karel", Balu

Z Pomezek 21.7.2013

9. srpna 2013 v 20:19 | Balu |  CYKLO akce
Trasu, vedoucí z Pomezních bud do Červeného Kostelce jsme volili již několikrát, ale.... to se nevochodí. Takže: do Úpice na cyklobus, Pomezky, Lisečiny, po hranici Žacléř, loukami k Libči, a přes Lhotu u Trutnova do Kostelce. Víc o tom nevím, neb autor emigroval na dovolenou a poznatky vzal ssebou.
Kdo: Mirka, Šárka, Daška, Líba,Hainrich

Ps: snad se někdo ze zúčastněných rozepíše v komentářiKřičícíNerozhodnýSmějící se