Červenec 2016

HUJER team v horách Krkonošských 16.-17.7.2016

18. července 2016 v 16:26 | Balu |  HORY & VODA & LYŽE

Těch fotek není vůbec málo ... ale, že to byla obří expedice (vždyť se šlo i Obřím dolem) a proto i ta propagace musí být řádná. Sponzoři tlačí, veřejnost si žádá informaci, daňoví poplatníci se ptají...
Do expedice "EKG mountain" bylo nominováno 11 výkonnostně nejlepších jedinců. Opravdu se na seřadišti ohlásili fšichni. Při bližší ohledávce bylo zjištěno, že Hujeři jsou v přesile a tak expedice dostává oficiální název Hujer team Krkonoše (to na vysvětlenou). Že je pohoří na severu a nás unáší kolejový oř na jih, již nikoho nepřekvapí. Ani náčelníka. Harrachov jsme zdárně našli a Mumlavu také.
Takže první den: Mumlavský vodopád, Vosecká bouda, fiktivní ztráta brýlí a skutečný puchýř, Labská louka, pramen Labe, Violík, Sněžné jámy ( pamětníci marně vyhlíží předloňský déšť), okolo Vysokého kola, Pánské a dámské kameny (mužské a dívčí ... tolik překlad) Petrova bouda a kameny stavební, Erlebachova bouda a to bylo v sobotu fše....( cca 20km, nastoupáno 1200m, naklesáno 785m).
Ráno trochu deště, ale vyrážíme: Josefova bouda, Bouda u Bílého Labe, stoupání do mlhy údolím stejného Labe, a ani jsme se nenazdáli (některým z nás se bude zdát dlouho) a na 100m jsme objevili v mlze Luční boudu. Paroháč (pivo), polífka za 2€ a opět do terénu. Tam jsme silní. Opět málem vrážíme do Slezské boudy a poté již jen seskok Obřím dolem. (cca 15km, stoupání 653m, klesání 1000m)
Autobusy kupodivu stále jezdí, čímž ČSAD překvapilo, Trutnovské nádraží nemá ani bufet... to zase takové překvapení od ČSD není.
A kdo byl vlastně nominován: Jitka, Mirka, Tatanka, Míla(Hujerovic),Daška, Šárka, Líba(to je muž), Hainrich(to je čech), Béza(také Hujerovic) a ElektroEddi ( tentokrát bez elektro pomoci).
Za Hujerteam zapsal Balu( to není medvěd)

Horní Dunajovice-Želetice 23.-26.6.

9. července 2016 v 10:54 | Balu |  CYKLO akce

.... psát snad není ani třeba. Kdo nebyl ... může litovat, kdo byl a pamatuje ... je jistě spokojen.
Ps: i kola jsme vytáhli... a 38°C ve stínu (který po trase nebyl) nám nepřekáželo. A i ten ztracený ElektroEddi se nakonec našel.