Prosinec 2017

Guláš z jelena 28.12.2017

30. prosince 2017 v 15:50 | Balu

Několik obrázků o tom, jak jsme se přecpali ZDE

Parasatko Linda 4.11.2017

30. prosince 2017 v 15:49 | Balu |  FŠE OSTATNÍ...

Králický Sněžník 28.-30.9.2017

30. prosince 2017 v 15:49 | Balu |  HORY & VODA & LYŽE

Akce, zdolání nejvyšších vrcholků Dolní Moravy bychom mohli zařadit mezi velice povedené. Sněžník k nám byl milostivý, nedostál svému jménu, nezasněžil... snad i proto, že bylo teprve září. Přidávám několik postřehů z cestovního deníčku.

1.den - Stezka v oblacích - cca 8 km
Po strastiplné cestě autokary, ubytování a porozhlédnutí, kde jsme se to vlastně ocitli, bylo
rozhodnuto. Cíl - Stezka v oblacích. Vzali jsme jídlo na tři dny, sekeru, pilu, veškeré úspory a pod vedením horského vůdce pana Ozziho, vyrazili. Výstup byl náročný, "levná" Stezka výborná, rozhled i viditelnost taktéž. Po delším hledání jsme se i najedli, Penzion Morava se o nás postaral i přes soukromou akci...děkujeme. V nálevně "U Vendy" jsme pokecali s místním štamgastem a pak již jen příprava na vrchol akce - Králický Sněžník. Tak zítra....

2.den - Králický Sněžník . královská - cca 25km
Po zralé úvaze, shlédnutí předpovědí počasí (má být krásně) a vzhledem k počtu kilometrů, které nás čekaly v zóně smrti, byli vybráni pro vrcholový útok ti z nás, kteří přípravu nešidili. V roli
náhradníků se tak ocitli pánové Ozzy, Čeřen a Eddi. Musíme kvitovat jejich rozhodnutí, že budou v
pohotovosti jako podpůrný team v případě nouze. Výstup na Sloní hřeben byl náročný, občerstvení
skromné - zde přichází obrazová zpráva podpůrného teamu ... pečené koleno na prkénku a příloha. To nás povzbudilo, pramen Moravy uchvátil a vrchol byl zdolán. Jen trochu nám kalili dojem z výstupu cyklisté... takže 1424m.n.m.
Kamenitým hřebenem dolů a nahoru až na rozhlednu Klepáč ( je podstatně levnější ). Zde velmi dojemné setkání s podpůrným teamem a zpět do base campu. Večeře jen střídmá. Pizza o průměru 40cm pro každého. Příjemné...

3.den - relaxace Zemská brána
Ráno balení, nakládání mul zbylým proviantem a poslední výklus do terénu Dolní Moravy. Kdo
mohl dal medovinu i palačinka se vešla. Cestou nás ještě potkalo Orlické pohoří... Zemská brána a
kostel v Neratově.
Jak jsem se plně shodl s panem Ozzákem, akce to byla povedená, počasí přálo, organizačně na výši. Není tedy od věci poděkovat cestovní kanceláři " Čéřa tour-czech" i fšem zúčastněným.
A kdo to byl: Ozzi, Monika, Šárka, Daška, Eddi, Čéřa, Hainrich, Balu, Octavia a Scénic ...Smějící se
Ps: ...a stejně je ten můj batoh nejhezčí...

PPP 9.9.2017

30. prosince 2017 v 15:48 | Balu |  FŠE OSTATNÍ...
Dávám sem něco málo důkazního materiálu v podobě FOTO

Želetice 23-25.6.2017

30. prosince 2017 v 15:47 | Balu |  FŠE OSTATNÍ...

FOTO DODÁM.... a jak řekli, tak udělali...
Letos dosti oslabená sestava, afšak ostudu nikterak neudělala. Pitný režim se řádně dodržel, setkání s domorodci proběhlo v přátelském až soudružském duchu. Hudba sršela vtipem, vína bylo dosti, kupónů taktéž... bluegrassová scéna na ranči "U přehrady" hrála jak o život. Tak takhle asi vypadá pohoda. A to nezbývá dosti místa na popis jelení taxislužby objednané až ze Znojma, která patrně pamatuje i potahové kočáry. Co pamatuje...i je řídila. Inu Morava.
Děkujeme...

pf 2018

29. prosince 2017 v 12:45 | Balu |  FŠE OSTATNÍ...

Kopáči zápasy 2017-18 II. 6.-12.kolo-10.kolo

28. prosince 2017 v 11:03 | Balu |  KOPÁČI 2017-ZÁPASY

Panel.... to slovo, které značí to poslední, to náhradní, to z nouze...
Ale přesto zde máme 7 statečných, kteří i v silně zimních podmínkách, když přijde pátek 19tá hodina, odhodí hrabla, posypový materiál a JDOU!!
Jdou za svým milovaným sportem, jdou "běhat" po palubovce, jdou hrát pro fanoušky. Ano 7 statečných.
Zaznamenáváme, že míra různých zranění přesáhla únosnou mez, ale jsou zde i jiní, zdraví, kteří mohou.
Tak chlapci... do nového roku 2018 přeje redakce více disciplíny více odpovědnosti....

Kopáči zápasy 2017-18 II. 6.-12.kolo

10. prosince 2017 v 18:16 | Balu |  KOPÁČI 2017-ZÁPASY

Přivítali jsme slavného navrátilce do sestavy kopáčů!!! Ano je to "Pavel Hašek". Po kvalitní volbě hráčů Gamzy(prohrál volbu) a Uriho se sehrál jeden z "nejvyrovnanějších" zápasů letošní sezóny. Aby to zase nebylo tak vyrovnané, tak player Gamza občas hráčům Interu vypomohl dobře umístěnými střelami do vlastní branky. Za to mu hráči Interu děkují!