CYKLO akce

Václavice-Havlovice 12.5.2018

13. května 2018 v 9:31 | Balu

Mnoho nás nejelo...ale, kvalita tam byla. Trasa byla námi upravena, jako každý rok, pro naše potřeby. Kleny - první vyžebrané občerstvení. I ta polévka, po neutuchajícím naléhání, se nakonec podávala. V Dubnu jsme absolvali přednášku o bitvě 1866. Byla jen o něco kratší než skutečný boj tenkrát... Líba neváhal osedlat malou krávu (snad tomu říkají tele) a potom už přes Ratibořice k Bílému mostu. Na singletrialu nad řekou Kobyla, do této chvíle mírně nedoceněný závodník ( snad i domestic) konečně předvedl něco za svého umění, afšak jeho kolo nakonec nespadlo těch 30m až do řeky. Zasmáli jsme se a rychle na Boušín, kde byla kontrola a maso na lorně. Kontrola byla, maso už ne. Tak Fárákem dolů a do Havlovic. Po chvilkovém obtěžování místního vodníka jsme se dostrkali k domovu.
Kdo? Mirka, Kinka, Míša, Líba, Kůň, Jarda a Balu
Ps: odjezd z Václavic musíme příště provádět více inkognito, pořadatelé byli letos obezřetní a málem nás poslali správným směrem...a to my nemůžem. Tradice je tradice a my musíme do Klen na tu polífku, přece...

Tour de Otovice 5.-8.5.2018

13. května 2018 v 9:12 | Balu

1. nástupní - Při Tour bývá zvykem, že první etapa je zahřívací, takzvaně seznamovací. Závodníci se sbližují s čerstvým vzduchem, učí se jezdit na kole, pohybovati se v houfu (říká se tomu peloton), konverzují ... prostě zove se to PROLOG. Ne tak na Tour de Otovice. Zde hned na začátek jedna z nejdelších distancí okořeněna vrchařskou prémií. Sic se někteří z autorů trasy ji snažili mírně zlehčovat a výstup z Machovské Lhoty na Karlow nazývali terénní nerovností do údolí, ale kolektiv věděl své. Musíme poznamenat, že se neobjevil ani náznak vzdoru a reptání. Pozorovatelé chválí ... Tak tedy pro začátek slušných 52km -Č .K.* Hronov* Machov* Machovská Lhota* Lidmanovi* Karlow*Radkow* Božanov* Otovice*
2.Wambierzycká - Kolektiv posílen o nový team "Čermis BMC duo". Pohodová etapa po mírně vlnitém polském terénu.. jen to stoupání 18% tam trochu nepasovalo. Tlumaczovský lom nás nezlomil...Radkow a Wambierzyce. Chrám tam mají pěkný, udržovaný, jen trochu starý (slavili 800 let). Bohužel Papež nepřijel, asi neměl spojení, tak jsme si dodali svého. I s pážetem... Božanov a jejich obecní hospoda...to je pro nás pojem. Dvakrát jsme se stavili a dvakrát nic. Matematicky to vychází asi takto 2 x 0 = žížeň, hlad a zapomenutá peněženka s mobilem. Ale Eddi se nezlomil, zaradoval se nad náhlým nálezem a poručil ....bohužel v Otovicích si pletou malého s velkým. Byla to ta druhá varianta.Tato příhoda byla jen zakalena pocitem, že poctivým nálezcem a tím záchranářem byl "slávista" Hainrich. Ještě prý má spálenou kapsu u dréézu od toho sparťanskýho znaku na portmonce...
3.Olivětín - ano, na TOUR bývá třetí den odpočinkový. A tak i my...i když jsme ho samozřejmě ještě nepotřebovali...jsme spočli. A aby to nebylo jen takové relaxační flákání, bylo JURY rozhodnuto, že se peloton seznámí s výrobou iontových nápojů, které máme tak rádi a které při etapách používáme. Po exkurzi, byvše seznámeni s těžkou ruční výrobou nápojů, dali jsme si předsevzetí, že nápoje budeme konzumovati v míře nám vyhovující, někdy můžeme na počest sládka i více než povoluje norma, ale ...ale hlavně s láskou k manufakturní dřině. Jo a umíme jezdit autobusem!!
4. ústupová - Otovice, Martínkovice, Křinice, Amerika... potud v pořádku. Po výjezdu nad Hubertovu kapli se rozhodlo papírové kolo jednoho nejmenovaného obřího koncernu, že utrhne přehazovačku... a hned měl team mechaniků napilno. Cesta domů, po stále zavřených pohostinstvých byla ne nepodobná jízdě na bicyklo pro kolovou. Přátele, jeden převod skutečně nestačí a tak bych chtěl touto cestou poděkovat za útrpný postrk po Broumovských rovinách. Děkuji, že jste mě nenechli zdechnouti... 45km asi.
Bylo nás hodně, dosti: Monča jako matka myšlenky, Hainrich jako trasér, Gabo jako elitní vrchař, Eddi jistící fše na mopedu, a my ostatní: Šárka, Renča, Daška,Tatanka, Čermis, Čéřa, Balů
Děkujeme autorům za velmi povedený weekend.... a majitelům usedlosti též.

Hadařská 70 21.4.2018

25. dubna 2018 v 10:24 | Balu
Pár momentek ZDE
Jízdní team se nám, rok co rok na této akci, pomalu rozrůstá. Letos již tři ks. A to nepíši o chodecké sekci, kde se zúčastnilo nepočítaně členek EKG a jako bonus dva kočárky a jeden pes. Tedy jestli Ozzák není samostatná kategorie.
Musíme uznat, že Klub českých turistů notně přitvrdil ve výběru trasy. Nastoupáno bylo cca 1100m a kontrola s občerstvením až na posledních 5ti km. Bohužel se letos sešlo velké penzum žížnivých chodců a jezdců, což se projevilo na spotřebě piva. Značku vám nepopíšu, neboť nezbylo... Ještě, že jsme natolik prozíraví a po cestě jsme pitný režim nikterak nezanebávali.
Trasa stručně asi takto : Č.K.-Zábrodí-Kramolna-Lhotecký Dvůr-Starkoč-Studnice-Zblov-Ratibořice-Bílý most-Litoboř-Slatina-Mečov-Slatinské Končiny-Boušín-Fárák-Panská cesta-Havlovice-Úpice-Kvíčala-Velké Svatoňovice¨Malé Svatoňovice-Petrovice-Odolov-Chlívce kontrola-H.Kostelec-Č-Kostelec
Ale dobré to bylo....

Český Ráj 5.-8.5.2017

20. května 2017 v 12:29 | Balu

Noční Sněžka na kole 26.8.2016

27. srpna 2016 v 8:48 | Balu
Ano byl to Hainrichův den... teda noc. Akce proběhla v utajeném režimu ( ostatní oslovení byli uvedeni záměrně v omyl a byl jim oznámem jiný datum výjezdu) a hlavně v noci (jak praví klasik).
Výjezd z Pece 1.20h a hned trochu do kopce, Rychtrovky 2,00h, Výrovka 2,15h (furt tma), kaplička 2,30h (furt tma a furt do kopce) Výhodou je, že vidíme na 10m a můžeme si s klidným vědomím plánovat výškové tábory ( pauzy na výdech a nádech... hlavně já). Luční bouda je velká, ale je s podivem, že ve 3.00h zavřená...asi to uveřejníme do novin. To na Polská bouda to je jiný level, ani nesvítí ale o to víc fouká. Dělá to dobře našim upoceným kostrám. Prostě lázně...
A už zbývá jen výjezd po dláždění na vrchol. Zde proběhl i zajímavý dialog. Cituji: Hajnrich ... ty jedeš jak Quintana # Balu.. cejtím brzský vrchol # Hainrich ... kde máš batoh?? # Balů...nic # Hainrich podruhé ... kde máš batoh # Balů...aha, tak proto se mě jede tak lehko # Hainrich ... tak já se vrátím. Konec citace.
Vrcholová komise uvádí, že batoh se válel jen asi 64,5m níže a konstatuje, že nedošlo k pražádnému opotřebení jezdce Hainricha, neboť konec výjezdu zvládl brilantně a jako jedinný z pelotonu pokořil vrchol nejvyšší hory ČSSR v sedle. Gratulujeme. Tolik stanovisko komise.
Čekáme na vyprodané Sněžce na východ slunce až ve třetí řadě ( ale alespoň jsme sehnali místenky)
V 6,10h svítá... zajímavém zjištění - když vylézá slunce, je hned tepleji... a Sněžka se vylidňuje. Zůstali jsme sami (skoro).
Svorová hora, Jelenka, Pomezní boudy (8,00h). Je ráno ( pro nás) a ani zde není nikde otevřeno. Tak alespoň pekárna.
Lví důl.. účastníci zájezdu doporučují... Spálený mlýn, chata Jana, Pec pod Sněžkou a hlavně
... Svíčková na smetaně...to bylo to hlavní proč jsme to fše podnikali.
Kdo: Hainrich, Balu, Sup, Giant (osoby jsou jen ti dva první)
Kolik: 41km, nastoupáno 1714 m
Ps: výhody - Krkonoše v noci jsou liduprázdné, takže ten, kdo nemá rád lidi, má šanci.
Nevýhody - boudy jsou k nepotřebě, vemte si řízek sebou.
Ps2: Kolektiv ostatních děkuje zásobovacímu oddělení za pivo značky Kozel, které se též zúčastnilo výjezdu a bylo za to vzorně vyprázdněno.
Ps3: dle očitých svědků, ten zapomenutý batoh byl 99,32m daleko a ne jak "nepravdivě" uvádí komentář v článku.
Zapsal Balu

Pstružná u vrtule 14.8.2016

20. srpna 2016 v 14:39 | Balu

Šumava - Železná Ruda za 16 ... 30.7. - 6.8.2016

20. srpna 2016 v 14:20 | Balu

Snad někdy i něco napíšu... času je méně než malé množství afšak vzpomínky nechybí, podklady by se taky našly. Posuďte. Jen heslovitě : karty, šprušle, postupka čistá, tercka i nečistá, houby jedlé i mírně nejedlé až židovy, jezero Laka jako zapovězené slovo, rozhledna moderní, lanovka ukrutně retro (ale silně natřená), jezero černé i čertovo a do kopce, Kvildovi na Kvildu, Charlotte + obsluha a hlavně 16+16+16+16 (sechzehn - německý překlad v české úpravě - zechcen ). A taky moc šneků: ubytování, domácí a jedno auto..... a nějaký ten defekt. Myslím, že ten kdo byl účasten, pochopí. A ti druzí ... pro ty jsou obrazové informace jací jsme byli, jak jsme reprezentovali....

Horní Dunajovice-Želetice 23.-26.6.

9. července 2016 v 10:54 | Balu

.... psát snad není ani třeba. Kdo nebyl ... může litovat, kdo byl a pamatuje ... je jistě spokojen.
Ps: i kola jsme vytáhli... a 38°C ve stínu (který po trase nebyl) nám nepřekáželo. A i ten ztracený ElektroEddi se nakonec našel.

MS MTB - NMnM 3.7.2016

6. července 2016 v 20:46 | Balu

Camp Žacléř 9.-12.6.2016

19. června 2016 v 11:00 | Balu

Pár fotek z výcvikového tábora Schrollcamp ZDE
Camp byl jako každoročně vzorně připraven, strava vyvážená (tlačenka, gothaj, párečky),
iontové nápoje v pestrém složení ( Černá hora, Krakonoš, Gambrinus)., jen účast slabší.... a to se jednalo o stěžejní olympijskou přípravu. Pravdou asi bude, že bikeři nezvládali gigantické tréninkové objemy (naordinované dopingovým mágem Zollákem) a proto bylo nutné každý den obměňovat sestavu. Jen tvrdé jádro ( již zmiňovaný Zollák a ještě robocop Šolik) zvládlo camp celý. A to byl zrušen i výkonnostní cíl posledních let ... Harrachov na dva dny. I Česká tele
vize nám šla na ruku a připravila krásný humorný estrádní pořad ... ME France 2016. Tak snad příště. I když pořadatelé vyhrožují, že výběr osobností bude daleko přísnější (dokonce se hovoří i o kauci).