HORY & VODA & LYŽE

Jizerky 26-28.1.2018

28. ledna 2018 v 19:47 | Balu
Běžková tůra po horách Jizerských zdokumentována ZDE
Mise za poznáním nových pohoří, tentokráte Jizerek, se zdařila. Sic, mohlo být o něco více slunečno, než bylo ( to znamená - slunce nebylo), ale trasa, vybraná naším kondičním trenérem Jaromírem, byla sestavena se vkusem a grácií. I to občerstevení na Smědavě přišlo vhod a přišlo včas. Tož, pokusím se popsat mírně mlhavou trasu:
Polubný * Knížecí cesta *sedlo pod Zámky * Jezdecká cesta * cesta pod Černým vrchem (to fše Jizerská magistrála) * Smědava * stoupání na Jizerské silnici * kiosek Promenáda *rašeliniště Jizerky * Pešákovna * Jizerka * Bukovec * a podél Polubenské silnice do base campu. Cca 26 km
Večer rehabilitace, strečink při kachně, podpora pitného režimu ... to fše "U Rudolfa" . Hodnocení trasy i voleb presidenta, situace v Čínské lidové republice - to již probíhalo v treninkovém centru. Diskuze byla hodnotná, stále se rozvíjející a nekonečná.
Snad bude ráno pršet...a taky, že jo Mrkající
A tak ještě kdo byl: Jaromír, Simča, Jiří, Eva, Evička & Pavlínka, Čeřka, Monika, Hainrich, Daška, Mirka, Líba, Tom, Míla, Balu a Pepíček ( ten se trochu lišil ... nebyl na trase, nelyžoval, měl mírnou nadváhu a byl to pes).
Za příchozí mohu neskromně napsat....DĚKUJEME, DOBRÉ TO BYLO.

Běžky z Petříkovic 21.1.2018

22. ledna 2018 v 16:00 | Balu

Řádně zdokumentováno ZDE Balu
a ještě Hanka
Opět, po několika letech, celý hřeben Jestřebých hor. České dráhy se ustrnuly a i když opět zvedly cenu letenek, přistavili starý, dobrý spoj v 8,50. To se nám líbí, to chválíme. Trasu jsme nemuseli studovat, máme mezi sebou pamětníky, kteří ještě pamatují poslední výjezd.
Slunce, sníh, Řehačka ( Jestřebí bouda.. pro ty co by snad nevěděli), Odolov, krávy a skoro fšichni přes Bohdašín domů.
Ještě motto dne: "Hainrich je o šest let starší...a přece mě ještě stačí". Daška.
Přidám ještě ostatní i když fotka v záhlaví mluví jasně: Hanka, Mirka, Líba, Daška, Hainrich, Balu.

Králický Sněžník 28.-30.9.2017

30. prosince 2017 v 15:49 | Balu

Akce, zdolání nejvyšších vrcholků Dolní Moravy bychom mohli zařadit mezi velice povedené. Sněžník k nám byl milostivý, nedostál svému jménu, nezasněžil... snad i proto, že bylo teprve září. Přidávám několik postřehů z cestovního deníčku.

1.den - Stezka v oblacích - cca 8 km
Po strastiplné cestě autokary, ubytování a porozhlédnutí, kde jsme se to vlastně ocitli, bylo
rozhodnuto. Cíl - Stezka v oblacích. Vzali jsme jídlo na tři dny, sekeru, pilu, veškeré úspory a pod vedením horského vůdce pana Ozziho, vyrazili. Výstup byl náročný, "levná" Stezka výborná, rozhled i viditelnost taktéž. Po delším hledání jsme se i najedli, Penzion Morava se o nás postaral i přes soukromou akci...děkujeme. V nálevně "U Vendy" jsme pokecali s místním štamgastem a pak již jen příprava na vrchol akce - Králický Sněžník. Tak zítra....

2.den - Králický Sněžník . královská - cca 25km
Po zralé úvaze, shlédnutí předpovědí počasí (má být krásně) a vzhledem k počtu kilometrů, které nás čekaly v zóně smrti, byli vybráni pro vrcholový útok ti z nás, kteří přípravu nešidili. V roli
náhradníků se tak ocitli pánové Ozzy, Čeřen a Eddi. Musíme kvitovat jejich rozhodnutí, že budou v
pohotovosti jako podpůrný team v případě nouze. Výstup na Sloní hřeben byl náročný, občerstvení
skromné - zde přichází obrazová zpráva podpůrného teamu ... pečené koleno na prkénku a příloha. To nás povzbudilo, pramen Moravy uchvátil a vrchol byl zdolán. Jen trochu nám kalili dojem z výstupu cyklisté... takže 1424m.n.m.
Kamenitým hřebenem dolů a nahoru až na rozhlednu Klepáč ( je podstatně levnější ). Zde velmi dojemné setkání s podpůrným teamem a zpět do base campu. Večeře jen střídmá. Pizza o průměru 40cm pro každého. Příjemné...

3.den - relaxace Zemská brána
Ráno balení, nakládání mul zbylým proviantem a poslední výklus do terénu Dolní Moravy. Kdo
mohl dal medovinu i palačinka se vešla. Cestou nás ještě potkalo Orlické pohoří... Zemská brána a
kostel v Neratově.
Jak jsem se plně shodl s panem Ozzákem, akce to byla povedená, počasí přálo, organizačně na výši. Není tedy od věci poděkovat cestovní kanceláři " Čéřa tour-czech" i fšem zúčastněným.
A kdo to byl: Ozzi, Monika, Šárka, Daška, Eddi, Čéřa, Hainrich, Balu, Octavia a Scénic ...Smějící se
Ps: ...a stejně je ten můj batoh nejhezčí...

Jeseníky 30.6.-2.7.2017

30. prosince 2017 v 15:48 | Balu
Dokumentace z putování

Hadařská 25 22.4.2017

29. dubna 2017 v 12:20 | Balu

Ano vypadáme jako "žebraví mniši" a to se ještě smějeme. Poté kolem nás proletěl Günter Círa a bylo po pohodě. Nejen, že nás dojel ač startoval 1/2hod po nás, ale už jsme ho viděli až v cíli. Ještě, že jel jen o 20 km delší trasu. Je to holt mlaďák.
Takže jsme vlastně dobří... viď Jiří. Koneckonců, když sečteme náš věk dohromady, tak jsme o něco starší.

Ostaš 8.4.2017

29. dubna 2017 v 12:19 | Balu

Vasaloppet 2017 5.3.2017

12. března 2017 v 13:03 | Balu

Nebudeme to zde nějak rozpatlávat. Kejklo, ty jsi metuzalém... nebo spíš "Věc Makropulos". Dávno tomu, co jsi prohlašoval 10x a konec.
Plaketu chci!
No, tak za pár ročníků budeš mít dvě. Ale dej bacha, aby jsi to jednou nevyhrál. Zatím k tomu máš našlápnuto... zase lepší než loni.